مانیمانی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

مانی

اولین دندون مانی

1391/1/16 13:20
نویسنده : مامان
190 بازدید
اشتراک گذاری

اولین دندون مانی دراومد ... پایین ،سمت چپ ... دیشب وفتی داشتم باهاش بازی میکردم و می خندید متوجه شدم ،سریع یه قاشق چایخوری آوردم و زدم تن لثه اش وقتی تیک تیک کرد دیگه مطمن شدم . از خوشحالی بغلش کردم و 100 بار بوسیدمش ...هیچوقت توی زندگیم اینقدر احساس سبکبالی نکرده بودم ... خدایا شکرت ...خدایا صدهزار بار شکرت ....

امروز اولین روز کاری بود ... مانی مهمون مامان جونیش بود !! بعدازظهر هم قراره بریم خونه اون یکی مامان بزرگش تا براش دندونی بپزیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد مانی
14 فروردین 91 15:45
سلام سال نو مبارک منم یه پسر دارم که دقیقا 1 ماه از مانی شما کوچکتر یعنی 7ماه و27 روزشه و اسمش محمد مانی. از اینکه دوستهای جدید پیدا کردیم خوشحالیم به ما سر بزنید.
مسافران آسمانی
17 فروردین 91 10:42
سلام گلم...سال نو مبارک مبارک باشه مانی جان ، انشاالله بقیه دندوناش مامانی مانی جونی اجازه میده به جمع دوستامون دعوتش کنیم؟ منتظر اجازت هستیم مانی خان
تينا
17 فروردین 91 12:41
سلام مبارك باشه ماني جان من هنوز دندونام در نيومده مامانم هنوز منتظره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانی می باشد